Khamis, 5 Januari 2012

MAHKAMAH NAJIB:- 9/01/2012. Anwar bersalah?


"Rakyat Malaysia sekali lagi melihat kerakusan BN/UMNO dan PM Haji Najib Razak dalam kes liwat 11 Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Saiful Bahari dijatukan hukum penjara dan bersalah oleh mahkamah Haji Najib Razak.

Tuan dan Puan dan seluruh rakyat Malaysiadan seluruh dunia digegarkan satu AKUAN BERSUMPAH 1 JULAI 2008 BALASUBRAMANIAM ANAK LELAKI PERUMAL TELAH MENGELUARKAN SURAT AKUAN BERSUMPAH DENGA TERANG DAN JELAS BAHAWA ALTANTUYA SHAARIBU IALAH BEKAS KEKASIH NAJIB RAZAK TELAH MELIWAT ALTANTUYA.

Itu dulu dan Bala membuat surat akuan bersumpah kali kedua. Maka Najib Razak pun selamat?,

Liwat 1 zaman Tun Mahathri menjadi PM Anwar Ibarahim didapati bersalah kerana kes liwat tapi dipenjara atas kesalaha salah guna kuasa. Tahun 2004 Anwar dibebaskan. Jelas liwat 1 hanya direka oleh Tun M.

Liawat 11 sama sahaja jalan cerita hanya watak dan pengarah yang berbeza. Dengan itu tanggal 09/JANUARI/2012 MAKAMAH JLAN DUTA MENGHUKUM ANWAR BERSALAH DIATAS SKRIP YANG SAMA ERA TUN M MENJADI PM.

NAJIB RAZAK ORANG YANG PERTAMA MEMBUAT KENYATAAN MAHKAMH BERTINDAK BETUL DAN IKUT LUNAS LUNAS UNDANG. YANG JELAS LIWAT 11 DENGAN SAIFUL BAHARI DAN ANWAR IBRAHIM TELAH DIBUAT DAN DIREKA OLEH NAJIB RAZAKDAN ORANG ORANGNYA UNTUK MENYEKAT SOKONGAN ANWAR TERHADAP ORANG RAMAI.

Hari ISNIN 09/01/2012 ADALAH HARI YANG PALING MALANG TAHUN 2012. ANWAR IBRAHIM DIJATUKAN HUKUM BERSALAH.

Ayuh kita turun beramai ramai menyambut keputusan mahkamah untuk menjarakan Anwar Ibrahim. Rakyat sudah jangkan keputusannya.

Untuk penyokong UMNO/BN rakyat ramai sudah cerdik dan untuk Tuan Haji Najib Razak kamu penjarkan Anwar, tapi semangat Anwar tidak dapat dipenjarakan. Rakyat akan bangkit dan melawan UMNO/BN.

Isu menteri menteri BN/UMNO menerima wang panas, isu lembu rm250 juta, isu pelajar universiti yang dibelas oleh POLIS akan menjadi tuntutan rakyat Malaysia.

Kita menerima keputusan 9/1/2012 dengan tangan terbuka.. Kita marah dan benci kerana LIWAT 11 DIREKA OLEH MUSUH ANWAR. ATAU LEBIH TEPAT LIWAT 11 NAJIB RAZAK SEBAGAI SALAH SEORANG TERLIBAT SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG."
sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

blogger sempoi