Sabtu, 31 Mac 2012

31.03.2012 - HIMPUNAN TELUK RUBIAH

31.03.2012 - HIMPUNAN TELUK RUBIAH

HIMPUNAN TELUK RUBIAH -31.03.2012, 10.30AM di Pintu Masuk Teluk Rubiah
oleh Jaringan Aktivis Alam Sekitar Perak (JAAS Perak)dari gabungan NGO-NGO Persatuan Alam Sekitar Perak, Sahabat Alam Malaysia, Perak Green Pioneer, Media Perak, Perak Consumer Association dan Coalition of Concerned Citizens of Perak (CCCP) dan Kumpulan Aktivis 'Save Teluk Rubiah', Team Bukit Merah serta Team Anti-Lynas. Semua Dijemput Hadir!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

blogger sempoi