Khamis, 25 Mac 2010

Email Daripada Bekas Penyokong Zulkifli Noordin



Nota : Kiriman email ini diterima daripada pengirim yang mahu dikenali sebagai sapien (sprsapien@gmail.com).
17.3.10
18 SX .Zulkifli Nordin : Anak H***m yang kuat berbohong

Pengkisahan tentang Zulkifli Nordin yang digelar anak haram yang kuat berbohong sejak awal kedatangan beliau ke Kulim dikisahkan . Antara individu yang terapat dengan beliau adalah ejen beliau sendiri dan juga beberapa pembantu beliau semasa kempen pilihanraya 2008 yang lalu. Anak haram si Zulkifli Nordin ini yang memakan kesemua hasil derma kempen samaada daripada individu ataupun dari PKR pusat juga dibualkan. Yang digelarkan anak haram ini adalah kerana ada individu yang memberi sumbangan kepada kempen pilihanraya beliau tidak menghalalkan derma yang dihulurkan. Setelah terjadi insiden beliau mencerca ahli PAS dengan tuduhan yang liar seperti dayus dan dungu serta sikap beliau yang turut menghina TGNA dan juga kerana dipecat dari parti maka berdozenlah yang hadir dalam perjumpaan pengkisahan Zulkifli Nordin yang digelar anak haram ini.

Kalau ada orang yang marah kepada entri ini amatlah dialu-alukan. Saya sebagai penyampai ketidakpuasan hati para pengundi serta petugas pilihan raya 2008 yang berkempen bagi Zulkifli Nordin ini berasa amat bertuah kerana topeng kulit muka beliau yang asal telah berjaya diselak. Seluruh warga Kulim yang mengundi beliau sekarang tahu siapa Zulkifli Nordin yang sebenarnya. Watak alim beliau hanyalah sandiwara. Kenyataan beliau dalam blog yang memaparkan bantuan serta kehadiran dalam majlis bersama rakyat hanyalah satu pembohongan semata. Yang digelar anak haram ini yaitu Zulkifli Nordin adalah seorang individu yang tidak boleh dipercayai. Sikap bermuka-muka dan mengadu-domba rakan-rakan dalam PKR semasa kempen pilihanraya 2008 terserlah sekarang.


Patutkah dimaki pukimak kepada individu yang bertungkus-lumus bekerja untuk beliau?. P*****klah jugak kepada Zulkifli Nordin yang mempunyai emak. Haruskah seorang yang diangkat menjadi calon sanggup berbohong tentang ketiadaan wang kerana telah diambil oleh ahli PKR yang lain?. Bolehkah seorang calon yang datang sehelai sepinggang setelah dihulurkan wang ringgit, dijamu makan, diberi tempat tinggal dikawal setiap masa sanggup mengkhianati pihak yang membantu beliau. Seperti kata pepatah macam menolong anjing tersepit. Setelah ditolong tangan yang membantu pula digigit.

Akan malulah seluruh keturunan Zulkifli Nordin akibat perbuatan beliau yang khianat ini. Yang digelar Ustaz dahulunya sekarang dah jadi p****t. Ustaz Zulkifli Nordin!. Masing-masing menggelakkan diri masing-masing apabila disebut Ustaz Zul dan setelah mengetahui ditipu oleh Uztaz Zulkifli Nordin ini. Adakah hanya kerana janggut sejemput berketayap bagi melindungi kepala yang botak boleh menyamar menjadi Uztaz. Keterlanjuran beliau dalam berkata-kata dengan membelakangkan jamaah amatlah dikesali.

Kemanakah kunci rumah sewa yang dahulu diberikan semasa kempen pilihanraya 2008. Tuan rumah bertanyakan kunci rumah beliau walaupun duit rumah sewa boleh dianggap hanggus. Mana dia duit untuk membeli borang calon yang hanya berapa ringgit itu. Apabila ditanyakan wang untuk bayaran borang boleh beliau mengaku bahawa beliau tidak ada duit. Dan petugas pilihan raya jugalah yang mengeluarkan wang poket sendiri untuk membeli borang tersebut untuk membolehkan beliau bertanding dalam pilihanraya 2008. Adakah beliau lupa dengan PA beliau yang dikantoi beberapa ribu bagi mengubahsuai ruang pejabat Pusat Khidmat beliau. Setelah bekerja beberapa lama gaji juga tidak dibayar. Seperti cerita Ahmad Albab. Nak beli stempun pakai wang sendiri.

Banyaklah lagi kisah Zulkifli Nordin yang dikisahkan dalam perjumpaan kali ini. Namun yang mengharukan adalah pengundi berbangsa Cina yang tidak menghalalkan wang ringgit serta tenaga yang dikeluarkan bagi berkempen untuk beliau. Dengan nada marah beliau menyatakan " ini Zul aaa makan duit halam ooo. Kita talak sangka dia ini macam punya pelangai. Kalau kita tau aaa kita talak kempen sama dia oooo".

Kalau nak tau lebih lanjut maka senang-senangkanlah diri untuk hadir dalam himpunan pengundi pada 20-3-2010 di Pekan Serdang pada jam 8.00 pagi dan press conference pada jam 9.30 pagi. pada malam harinya pula selepas Isyak akan diadakan ceramah dengan tajuk Rahsia menjadi Jutawan Segera."

ada perkataan2 yg kurang enak harap maaf nie luahan hati yg begitu marah dr bekas penyokong belaiau sendiri
saya menyiarkan sepenuhnya kiriman email tersebut dengan sedikit suntingan pada perkataan yg tidak elok shj untuk dinilai sendiri oleh pembaca. sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi