Selasa, 10 April 2012

Midah sekali lagi membuat onar ...Kini di soon choon

Hamidah Osman Melalak Lagi Di Taman Song Choon

Sudah sedia untuk menggegar Hamidah malam ini!

DUN Sg. Rapat sekali lagi mengadakan ceramah pada malam ini. Penceramah jemputan khas ialah Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub.Selain itu YB Sivakumar,YB Chang Lin Kang dan bakal calon DUN Sungai Rapat, Ust Radzi Zainon.

Hanya lebih kurang 100 ela jaraknya,
Hamidah buat ceramah juga!


Hamidah Osman walau pun sudah di tegur oleh DS Nizar dalam DUN Perak yang baru lalu masih lagi terhegeh-hegheh mahu meneruskan kelaku buruknya itu. Malam ini dia akan mengadakan ceramah ditempat yang sama.

Tak berapa jauh jarak antara ceramah PR dan Umno/BN


Macam tidak ada hari lain dia nak buat. Ini semata-mata tujuannya hanya untuk menganggu ceramah Pakatan Rakyat. Maka malam ini, dia akan melalak macam orang gila seperti yang biasa dia lakukan.

Radzi Zainon sudah mencabarnya supaya buat ceramah satu pentas bersamanya, tapi hingga ke hari ini Hamidah buat dek sahaja.Nojen sungguh Hamidah ini!

Ulamak muda ini dilembukan oleh Hamidah!

Lima khemah telah dipasang berhampiran dengan tapak program.Dia tidak nyatakan anjuran siapa untuk mengelirukan masyarakat.Lihat pada bantingnya.Dia gunakan Ulama Muda ini untuk dilembukannya.Tajuk bukan main, tapi dia hentam Pakatan Rakyat apasal?

Pagi tadi YB Hamidah telah mengarahkan Majlis Bandaraya Ipoh untuk menurunkan bendera PAS di sekitar Taman Song Choon. sumber

B/A:Midah dah buat doh perangai terkutuk dia..yang jadi sasau bila ade ceramah PAKATAN RAKYAT DI Sekitar kawasan ADUN bELIAU.Bila yb radzi zainon ajak debat atas satu pentas diam seribu bahasa bagaikan dara sunti diminang orang..Inikah pemimpinyang mewakili tempat aku mengundi..langsung x der akhlak islam.beginikah islam ajar .Tajuk ceramah yang menyentuh bab akidah wajarkah dibawa ditempat sebegini.alangkah baiknya jika dibuat ditempat yang tenang ..bagi aku midah dah bangkrup idea dlm politik bawa cara politik tak bertamadun di tempat aku..sekian wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi