Jumaat, 27 Mei 2011

BN/UMNO Dan Najib 2 Kali Tipu Dan Bohong



Sekuruh media pengampu PM Najib Razak termasuk YB dan menteri UMNO/APCO MENYALAK kerajaan BN/UMNO dan PM Najib kekalkan harga gas dan bahan bakar RON95, .Tidak naik harga. Seluruh media cetak dan medai tv menyiarkan berita harga minyak dan gas kekal. Rakyat sekali lagi ditipu oleh BN/UMNO dan PM Najib Razak.

Kenapa selama BN/UMNO/apco tidak pernah menaikkan harga bahan bakar dan gas memasak atau lain lain harga barang pengguna seperti gula, tepung gandung dan susu kanak kanak sebagai *****uh. MEMANG SELAMA INI BN/UMNO TIDAK DAPAT KAWAL HARGA BARANG PENGGUNA NAIK HARGA SEPERTI KEPALA AIR JATUH DARI JERUNG.

PM najib berkata kerajaan BN/UMNO/APCO telah membelanjakan subsidi untuk rakyat sebanyak RM20 billion, betul ke Najib?. Mungkin hanya memberi angka untuk tunjukan BN/UMNO perihatin kok?.

Bagaiman pula SUBSIDI GAS KEPADA JANAKUASA PERSENDIRIAN ATAU (IP) YANG MEMBEKAL KUASA DAN MENJUAL KUASA KEPADA TNB YANG BERJUMLAH RM19 BILLION?. DAN YANG ANIHNYA PEMBEKALATAU OPERATOR IP DAPAT UNTUK BERLIBAT KALI GANDA.

Sepatutnya PM Najib Razak memberhentikan subsidi gas dan deisel kepada IP berkenaan dengan segera bagi menyelamatkan ekonomi negra dan rakyat Malaysia.

Dengan rakyat kerajaan BN/UMNO/APCO mahu mengkaji dan menghapuskan subsidi, ini adalh satu dasaryang jahat dan kejam. Jangan tipu rakyat dan bohong kepada pengguna rakyat Malaysia.

PM Najib hasil petroleum (petronas), hasil minyak sawit, dan laian lain hasil negeri dan negara cukup lumayan, namun BN/UMNO/APCO melaukan salah urus tadbir dan berlaku ketirisan yang cukup serius.

Selepas harga bahan bakar dan gas, gula, beras, minyak masak dan lain lain keperluan harian dinaikkan harga yang cukup tinggi, Kerajaan BN/UMNO/APCO mengumumkan tiada kenaikkan harga barang.

Untuk makluman PM Najib dan kerajaan BN/UMNO/APCO semua harga barang keperluan harian dipasaran terbuka, kedai runcit, pasaraya harga barang sudah naik harga. Namun menteri yang "jaga naik harga barang" tidak dapat mengawal dan tidak berfungsi atau kata lain MENTERI BERKENAAN GAGAL SERATUS PERATUS.

Sampai bila BN/UMNO/APCO dan PM Najib mahu menipu dan bohong kepada rakyat Malaysia?. PM Najib sendiri yang menjaga FELDA menaikkan HARGA GULA SEHINGGA 30 SEN SEKILO. MEMANG KEJAM DAN JAHAT BN/UMNO/APCO,

Wahai rakyat Malaysia ayuh kita ajar dalam PRU13, jangan takut untuk undi pakatan rakyat. Kita tumbangkan pemimpin yang kejam, penipu, pembohong, seperti PM Najib, Muhyiddin.....sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi