Selasa, 21 Julai 2009

BN pun sibuk nak berdemo 1 OGOS.....



Majlis pemuafakatan Melayu (pewaris ) bersama dengan 10 NGO melayu ..yang dikatakan melayu islam juga turut ingin sibuk berdemo pada 1 ogos demi mempertahankan akta zalim ISA..
Puak-puak nie dikhabarkan akn berhimpun dan turut meniru kaedah GMI untuk menyerahkan memorandum pada yang dipertuan agung...(tak ker pening agung nanti)sampai 2 memorandum ,

Perhimpunan tersebut yang bertemakan "1Malaysia, Selamatkan Malaysia, Kekalkan ISA dan Pertahankan Hak Keistimewaan Orang Melayu" dibuat serentak dengan Himpunan MANSUH anjuran GMI yang ingin berarak ke Istana Negara.

AKU jamin puak2 nie mesti buat kacau punyer...jenis pakai songkok tinggi 2 kene hati-hati sikit
...hakikatnya akta ISA ini hanyalah 'penyelamat pemimpin pemerintah bukan menjaga keselamatan negara....

harapan saya diharapkan perhimpunan GMI ini akan lebih berjaya dari perhimpun sebelum ini seperti Bersih DAN PPSMI...MARILAH KITA sama2 beramai -ramai menyertai gerakan mansuhkan akta iblis ini..yang jelas bercanggah dari ajaran islam ..

Justeru itu bangkitlah wahai umat kita menunjukkan kekuatan ummah dalam menyah kan akta ciptaan penjajah ini...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi