Isnin, 12 Oktober 2009

al kisah banner zamberi dalam masjid

al kisah di masjid jalan dairy ..ader satu perkara yg begitu pelik berlaku..pada hari jumaat baru nie sy ade kessana untuk mengikuti kuliah maghrib ..

yang aku pelik tue macamana banner gambar zambery sikit punya besar boleh terpampang di dinding depan sebelah kanan betul 2 tempat org mengadap kiblat semasa solat..mau nye terjejas kekusyukkan jemaah ..nasib baik ler tak bw hp ms tue klu tak boleh gak tangkap buat tatapan umum..nape tak letak jer kat luar masjid kan bagus br semua org boleh nmpak ..


bagi saya seolah -olah macam gilakan publisiti pun ader..kesian ,tue ler dah rampas cara haram tue yg buat pelik2 tue.. banner tue adalah tentang majlis utuk jemaah haji yg bakal berangkat nnti ...


3 ulasan:

Na'im Nikmat berkata...

Ate mike boleh kusyuk ker solat menengok gambor MB mahkamah tu?

Briged Akhdor LR2 berkata...

teman cpt2 nyusup msk ke sebelah kiri imam ..

rudy_tensai berkata...

gua penah gak dengar ceramah agama tapi jd ceramah politik PAS..
penah gak dengr Khutbah PAS..
same je dua2..
berapi-api...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi