Khamis, 22 Oktober 2009

krisis speaker perak :yang haram tetap haram


Menjelang ketibaan tarikh 28hb nie berbagai andaian dan pendapat telah dilontarkan dlm blog-blog...cuba kita lihat sekarang speaker haram pula nak tegakkan benang yang basah ..bg sy selaku rakyat perak yg berfikiran waras sukar utk menerima bahawa ganesan adalah speaker yang sah ..setelah melihat sendiri video sepanjang perlantikan ala koboi beliau..


macam rakan seangkatan beliau juga ..mb haram yg seakan -akan halal akibat disokong oleh media,mahkamah dan saluran2 medium BN yg pasti akn menghalalkan yg haram demi menaikkan imej bn serta mnjadikan bn kekal memerintah biarpun dgn cara yg jijk sekali..
begitu jugalah dgn ganesan dimana kita akan saksikan pelbagai alasan bodoh serta bbrp bukti yg telah diolah spy rkyat dpt prcy bhwa mereka adalah sah..
28hb nie.. mb haram dan speaker haram akn bergabung di sidang dun demi mmperjuangkan aper yg tlh mereka ciptakan iaitu pembohongan yg begitu dahsyat demi mendapat kuasa biarpun maruah tercalar..

kepada adun2 pakatan rakyat kekalkan rentak dan teruskan perjuangan demi menegakkan yg hak...selamat berjaya dan biar apapun yg berlaku kamai rakyat perak yg cintakan kebenaran dan keadilan akan terus bersama kalian .....doa kami akan terus bersama anda semua

coretan ikhlas dari brigedakhdor


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi