Jumaat, 23 April 2010

Hakikat & kenyataan nya UMNO telah bersekongkol dgn yahudi ( Pelik Anwar pulak jadi tali barut)


Dahulu Anwar dituduh tali barut Yahudi. Alat kepada Yahudi. Akan menjual negara ini kepada Yahudi. Tapi adakah Anwar sanggup membayar RM 78 Juta kepada sebuah syarikat dimana kesemua lembaga pengarahnya merupakan bekas perisik - perisik tentera Zionis yang bertanggungjawap membunuh ratusan ribu umat Islam dan bukan Islam di Palestin?

Najib, ya! Dia sanggup menggadaikan prinsip yang telah ditetapkan oleh Tunku Abdul Rahman (Perdana Menteri yang Pertama) yang mengharamkan sebarang urusan yang melibatkan dengan negara penjajah Yahudi Zionis. Najib sanggup melukakan perasaan jutaan umat Islam di seluruh dunia dengan mengadakan urusan perniagaan dengan sebuah syarikat yang berpengkalan di Israel. Najib sanggup menggadaikan kedaulatan negara dengan mengizinkan syarikat Zionis ini membuka pejabat di Kuala Lumpur. Sedarkah kita semua dengan mengizinkan mereka iaitu APCO membuka pejabat disini menyebabkan perisik - perisik Yahudi Zionis sedang bertebaran di bumi Malaysia tercinta ini.

Tugas utama Yahudi Zionis adalah memastikan negara - negara yang mereka telah mempengaruhi pemikiran pemimpinnya adalah dengan mengikut sahaja kehendak negara pembuli besar iaitu AMERIKA SYARIKAT. Nampak jarum mereka sudah masuk. Najib telah sanggup menjadi PELACUR Yahudi Zionis dengan mengikut sahaja kehendak AMERIKA. Najib telah sanggup menjadi PELACUR kelas A kepada negara pembuli utama dunia itu. Sanggup Najib membiarkan dirinya diliwat oleh Amerika Syarikat. Tidak percaya? Nah lihatlah :

"WASHINGTON: Malaysia's state oil company has suspended gasoline supplies to Iran, Prime Minister Najib Razak said on Thursday, calling on Tehran to review its controversial nuclear programme.

The suspension by Petronas came after Najib held talks with US President Barack Obama, who called for the world to move "boldly and quickly" on new Iran sanctions on the sidelines of a 47-nation nuclear security summit this week." Channel NewsAsia

Telah jelas Najib menjadi penyokong setia Amerika Syarikat. Telah jelas Najib sanggup menjadi mangsa liwat seterusnya oleh Amerika Syarikat. Telah jelas Najib dalam keadaan tertekan untuk menaikkan ekonomi negara dengan melacurkan diri dengan menjadi talibarut Amerika dan Yahudi Zionis.

Apa untungnya jika kita terus menyokong BN. Apa untungnya orang Melayu dan umat Islam di Malaysia mengangkat Najib Perdana Menteri. Ishak Baharam, Burhanuddin Al-Helmy, Ahmad Boestamam, dan lain - lain sanggup bermatian melawan penjajah British. Mereka juga terpaksa berdepan dengan talibarut penjajah. Andaikata mereka ini masih hidup percayalah dan yakinlah mereka akan berdepan talibarut yang paling dahsyat sekali iaitu Najib.

Soalan kepada PERKAKAS, orang Melayu yang totok Umno, ahli Umno, Pemuda Umno, dan mereka yang taat setia menyokong konsep Ketuanan Melayu. Apakah ini ciri pemimpin yang kita mahukan. Menjadi TALIBARUT YAHUDI ZIONIS DAN AMERIKA. Berubahlah wahai kalian semua. Berfikirlah secara logik adakah ini ciri yang kita kehendaki.

Kita rakyat harus berfikir dengan waras apakah BN sesuai menjadi parti pemerintah yang bagus dengan melindungi keselamatan rakyat dan menjaga kedaulatan negara. Kita yang menentukan. Fikir secara mendalam. Wajar atau tidak wajar kita membiarkan BN terus bermaharajalela dan dengan senang hati menjadi pelacur tetap dan talibarut yang hebat kepada Amerika dan Yahudi Israel.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi