Jumaat, 22 Oktober 2010

OH menara 5 Billion 100 tingkat..ini muka2 yg terlibat



PM kata, keputusan projek Menara PNB RM5Bilion tu adalah cetusan idea dan cadangan dari PNB, bukan dari beliau.

Tetapi. Sapa tu? Setahu ana, perbincangan untuk melaksanakan segala PROJEK MEGA akan melibatkan 'Board of Directors' dan beberapa TOP MANAGEMENT yang dilantik oleh Khazanah Nasional atau PNB.. 

Mai kita pi tengok... sapa mereka?
Board of Trustees YPB
    


Board of Directors

     

Jadik? Sap yang buat keputusan sebenarnya? Bukan ke PM kita jugak?
Lepas ni, pasti ada kena jadik kambing hitam, macam kes Kehilangan Enjin JET masa DS Najib jadi Menteri Pertahanan dulu.
Dulu, Sarjan kena. Mungkin kali ni pak guard pula yang kena.
Pak Guard tu yang buat keputusan....sumber

4 ulasan:

otaklunyai berkata...

Tak da muka lain ke yang jadi penyamun... balik2 muka tuh jugak..

semua muka geng pecah rumah.

Ni sume dah ditakdirkan jadik penyamun 7 keturunan...

Tanpa Nama berkata...

ahahahaha muka2 wanted

azmie berkata...

yg buat keputusan pak long mail dr felda kemayan

joecharlie berkata...

Astarfirullah 100 tingkat PUN nak pakai DUIT KOHILAL KE? PATUTLAH RUGI! kalau duit orang MELAYU lantak pi lah kalau cina/hindu buat 100 tingkat takpae YA?MELAYU TAKLEH NANTI RUGI MACAM KOHILAL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi