Selasa, 20 September 2011

Gambar..aksi polis smackdown wanita berpakaian seksi


Seorang petugas Polis Taipei menghadapi pramuniaga mengenakan pakaian mini dan meminta pelanggan. Polisi memperingatkan bahawa dia terlalu seksi berpakaian. Namun pramuniaga tersebut mengabaikannya , polis menjadi marah. Polis yang beratnya 80kg mengangkat tubuh wanita tersebut 40 kg, lalu polis mengeluarkan jurus judo dari kakinya dan membanting ke tanah,wanita tersebut mengalami lebam di seluruh badan. Polis kemudian menangkap wanita tersebut dan membawanya ke balai polis..


Kekerasan polis terhadap pramuniaga itu tertangkap oleh kamera CCTV . Wanita tersebut marah kerana petugas telah menyakiti dia menggunakan kekuatan yang berlebihan,wanita tersebut mengatakan ke wartawan "Apakah ini anda melindungi dan melayani kami?! Kita semua sama tidak ada yang beda! "



Polis kelmarin telah menunjukkan bahawa pada pukul 9 pagi, seorang polis meronda menggunakan motosikal ketika dia melelalui sebuah jalan dia melihat seorang wanita berdiri. Polis itu mengatakan bahawa wanita itu mengenakan skrit mini lingerie, dan menghampiri ke kereta untuk mempromosi barang. bahkan berani membongkok di tingkap kereta, memperlihatkan seluar dalamnya ketika berbicara dengan pelanggan. Petugas itu merasa tindakan ini tidak layak dan menuduh wanita tersebut merosak kesusilaan masyarakat,lalu wanita tersebut marah dan mengabaikan teguran polis tersebut.



Melihat bagaimana wanita itu marah dan mengabaikannya , polis itu memperingatkannya bahawa dia telah menghina seorang polis. Tiba-tiba dia melepaskan semburan kata-kata kotor, yang semuanya terakam sebagai bukti. wanita tersebut kemudian mati-matian tidak mahu ikut polis tersebut.Saya sangat ingin melihat reformasi di negara ini dan ingin melihat negara ini bersih dari wanita-wanita berpakaian seksi begini kata polis itu.

sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

http://bongsuwhitepolkadot.blogspot.com/2012/05/nota-kemahiran-hidup-tingkatan-2.html