Rabu, 7 Oktober 2009

lakonan yang manthop dalam drama AUTA PARIAH Azreez


"Umum mengetahui siapa yang akan bertanding kerusi N39 Bagan Pinang di antara Isa Samad (umNO) dan Zulkifli Mohd Omar (Pas) . Suasana hangat hari penamaan calun umNO mendahului dengan bantuan Media, SPR dan PDRM dan pimpinan korup umNO membangsatkan diri dengan memberi peringatan kepada Pakatan Rakyar agar mengubah sikap penyokong pembangkang yang disifat kan ganas dari kacamata umNO.

Umum juga mengetahui Ketua Putera umNO Abdul Azeez Abd Rahim telah di belasah oleh penyokong PR pada hari penamaan calon.

1 Malaysia dapat menyaksikan drama AUTA PARIAH Azreez ni yang amat popular dengan misi ‘kebajikan’ dan mempelopori dalam menyatukan mat-mat rempit dan minah-minah bohsia dalam 1 konvoi ke 1 destinasi perlancungan yang umum tidak mengetahui betapa ‘rosak’ nya akhlak muda mudi ketika itu.

Umum mengetahui bagaimana seorang Ketua Putera dalam drama hari penamaan calun telah mendakwa telah dicedarakan dan dikasari oleh PR. Kita dapat lihat bagaimana pemimpin umNO mengulas insiden Auta . Kita dapat lihat bagaimana MEDIA memperbodoh kan diri menyiarkan video dan gambar yang menunjukkan langsung tiada kesan lebam pada Azeez . Visual menunjuk kan Azeez berjalan dengan bongkaknya menuju ke pusat penamaan calun tanpa ada provokasi dari penyokong PR. Saya pasti jika Azeez juga Sabri di belasah pasti patah riuk dan media pasti dapat merakamkan saat kejadian.

Setelah para Gerombolan umNO melihat betapa GAMBAR DAN VISUAL tidak dapat MENGEMPARKAN hari penamaan calun dan untuk menutup MALU drama amat tidak logik di jadikan ISU maka , si Azeez ini di lapurkan di masukkan ke wad di hospital kesan akibat dari kejadian tersebut dan akan dijadikan modal ISU kempen umNO

UmNO sangat terdesak dengan meletakkan Calun Rasuah yang mengambarkan tiada pemimpin umNO yang bersih tinggal dalam umNO . ISA Samad dengan bongkak amat yakin akan menang dengan pastinya akan menggunakan isu-isu calun tempatan, azeez dibelasah, dan riwayat 22 tahun khidmat Isa Samad. Tiada masaalah jika ISA Samad menang tapi , Jika rakyat Bagan Pinang yakin seorang pemimpin rasuah sebagai pemimpin , itulah nilai maruah dan harga diri yang mereka akan nikmati. Ramai yang amat yakin Isa Samad akan menang dan bagaimana kah gambaran nya jika takdir menentukkan ISA Kalah? Kita akan lihat drama seterusnya sehingga menjelang hari mengundi. Untuk Azeez yang dibelasah, anda memberi gambaran bahawa anda seorang pemimpin PARIAH Publisiti yang amat memalukan untuk dijadkan pemimpin . Anda juga boleh dijadikan punca jika Isa Samad kalah nanti. Korang sepatutnya sedar diri bahawasa nya korang ni semakin memalukan bangsa dan agama dengan publisiti pariah murahan korang.


1 ulasan:

Ayid berkata...

Dan demikianlah Kami adakan dalam tiap-tiap negeri orang-orang besar yang jahat supaya mereka melakukan tipu daya di negeri itu, padahal tiadalah mereka memperdayakan selain dari dirinya sendiri (kerana merekalah yang akan menerima akibatnya yang buruk), sedang mereka tidak menyedarinya. (123)

MAMAK INI TERMASUK GOLONGAN ORANG INI KUT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi