Khamis, 24 Disember 2009

nizar sentuh tentang isu perak dan kehilangan enjin jet di penghujung kuliahnya..




video

3 ulasan:

ijoks2009 berkata...

Tak sempat nak tengok sampai habis,mata dah ngantuk.nanti esok tengok balik

jebat_berani berkata...

kehilangan enjin esawat f-5e ini benar-benar melukai hati kita sbagai rakyat malaysia....amanah yang telag kita prtanggungjawabkan kepada mereka telah dikhianati..

kehilangan enjin f-5e ini bukan sahaja merugikan wang rakyat malah turut meletakan negara dalam kedudukan bahaya..

mereka yang terlibat mencuri da menjual enjin f-5e ini wajar digelar pengkhianat negara dan dihukum dengan seberat-berat hukuman...

Na'im Nikmat berkata...

DSNJ memang manthop dlm memberi kuliah. Syukran buat tuan Blog yang uploadkan video ini untuk tatapan umum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi