Sabtu, 12 Disember 2009

orang melayu yang memalukan melayu

Sah kalau yang kencing berdiri inilah puak puak nyer...jijik betul perangai mereka ini kalau anak -anak mereka melihat perangai bapa bapa mereka ini ,mana nak letak muka.Kalau bapak kencing berdiri anak kencing berlari.....Kurang pasti diorang kencing betul betul ke atau ...tapi yang pasti memalukan..melayu dan agama islam.


nielah yang dikatakan bapak borek anak rintik......hasil tarbiyah umno nielah hasilnya...adakah orang yang dikatakan melayu dan beragama islam patut berkelakuan seperti ini...eeee malu siut
15 orang jer ,hampeh betul tak melambangkan tata kesusilaan langsung ,memalukan orang melayu sahaja....nak balas balik ler tue kat dap ...
aih macam kenal jer mamat2 nie...Mereka ni macam geng arak kepala lembu jer, cuba perhatikan yang bersongkok hitam tu...!!!anta semua kenal tak?Perhatikan betul betul macam brother yang jinjing kepala lembu hari tu...





3 ulasan:

jebat_berani berkata...

KALAU BENAR MEREKA PENDEKAR-PENDEKAR MELAYU YANG MEMPERJUANGKAN MELAYU...KENAPA LIDAH KELU TAK TERKATA BILA MANA PENASIHAT PARTI GERAKAN MENGELUARKAN KENYATAAN YANG MENAFIKAN KETUANAN MELAYU??KENAPA TAK BUAT POSTER GAMBAR BELIAU DAN PIJAK RAMAI-RAMAI??

NAMPAK SANGATLAH MEREKA NIE PENDEKAR SAYUR KANGKUNG YANG DAH LAYU..KALAU PERKARA YANG MELIBATKAN PAKATAN RAKYAT MEREKA LAH JAGUH..MEREKALAH KONONNYA PERJUANG MELAYU..NAH SEKARANG NAPE DIAM??

'RAJA KATA' YANG MEMPEGERUSIKAN PERKASA PUN TAK KEDENGARAN BUNYINYA??NAPER??DAH SAKIT TEKAK DOK PANGGIL HUJAN??

UM-NO SUDAH KEHILANGAN SURVIVAL POLITIKNYA BILA GAGAL MEMPERJUANGKAN HAK KETUANAN MELAYU...HANYA AGENDA MELAYU YANG MEMJADI NYAWA POLITIK MEREKA DAN SEKARANG IANYA BERKUBUR DEK KERANA KELEMAHAN PENDEKAR-PENDEKAR SAYUR KANGKUNG INI..

Ayid berkata...

Salam sahabat,

Tidak ketemadunan hidup yang di gambarkan oleh ahli UMNOngok ini. Atas dasar apa bertindak demikian. Jika membalas demdam perkara tidak di tuntut dalam Islam.

Mereka sepatutnya menunjukkan tauladan yang baik, agar agama lain memandag Islam itu indah

Mohamadazhan.com berkata...

salam sahabat.

UMNO...UMNO, angkuh dan sombong...
kalau hina ulama, nak kata islam ka?

jelas dan terang, orang yang hina ulama (waris para nabi) batal syahadahnya...bertaubatlah dua ekor tu.

sendiri mau ingat la...jgn melampau sgt wei puak2 UMNO, mati bangkai saja nnti...sia2 sja hidup.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi