Ahad, 31 Januari 2010

Himpunan HEMPAP yang bakal menghempap BN


LARUT, 31 JAN :- Himpunan Pemuda PAS Perak (HEMPAP 2010) berjaya mencapai sasaran apabila hampir 10,000 pemuda berhimpun sejak pagi lagi untuk bersama-sama pimpinan PAS Perak yang meluangkan masa untuk bersama-sama menjayakan himpunan pemuda ini.

Antara pimpinan yang turut serta adalah Pesuruhjaya Pas Perak, Ust. Haji Abu Bakar Hussain, Menteri Besar Rakyat Perak, Dato' Seri Haji Nizar Jamaluddin, Naib Presiden, YB. Salahudin Ayub dan YB.Dato' Mahfoz Omar , Ketua Pemuda PAS Pusat, Ustaz Nasarudin Al-Tantawi , Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat, Ust. Azman Shapawi, Setiausaha PAS Perak, Ustaz Misbahul Munir dan Ketua Penerangan PAS Perak, Drs. Khalil Idham Lim.

Program tersebut diadakan di Darul Ta'alim, Sungai Limau Ijok menghimpunkan pemuda-pemuda daripada seluruh negeri Perak. Biarpun cuaca panas terik, ianya sedikit pun tidak menggugat ketabahan pemuda-pemuda untuk menjayakan program anjuran Dewan Pemuda Pas Perak ini.


Dato' Seri Nizar sedang berucap

Sebahagian daripada motorsikal berkuasa tinggi yang
turut serta membawa sepanduk 'Orang Muda Geng Kita'

Pesuruhjaya Pas Perak bersama pimpinan yang lain
sedang menyaksikan persembahan silat

Persembahan silat dihadapan pentas utama

Kesemua pandangan tertumpu kepada pesilat-pesilat

Penyerahan baju kepada petugas pilihanraya pemuda
kawasan (Sdr Zaizi sedang menerima bagi pihak
Pemuda Pas Gopeng)




2 ulasan:

BUJANG SUSAH berkata...

Allahuakbar...!!!

Mohamadazhan.com berkata...

salam perjuangan akhi,

program yang menarik untuk tatapan remaja dan anak muda yang masih tercari2 haluan dalam politik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi