Isnin, 17 Ogos 2009

SHAHRIZAT tertunduk malu kena hujah TGNA


Insiden Shahrizat berjumpa TGNA dan TGHH kerana TIDAK PUAS HATI KEPADA PAS ???

Dari kunjungan hormat muslimat PAS/PR ke kem BN pagi tadi memaklumkan berlaku pertikaman lidah antara Wanita Umno yg diketuai oleh Shahrizat yg memeprtikaikan TGNA membela DAP yg jelas menghina ISLAM.

Lalu bagi meredakan keadaan, muslimat telah membawa sendiri Shahrizat berjumpa TGNA untuk bertanyakan 1 to 1, untuk beliau menzahirkan rasa TIDAK PUASHATI beliau kepada Tuan Guru.

TGNA menjawab, DAP HINA ISLAM, betullah..kerana mereka tak faham islam, cakap kampungnya begitulah..berbeza dgn UMNO yg faham ISLAM tapi tak mahu pada ISLAM..so apa nak riuhkan DAP hina ISLAM, depa memang tak pahe..setelah mendapat jawapan TGNA, Shahrizat tunduk malu dan meninggalkan kem dengan rasa yg berbalam-balam, tunggu apa TV3 malam ni nak goreng plak..isu ini.. - sumber dari albanjari

2 ulasan:

ijoks2009 berkata...

Sekali syahrizat terkena pukulan smash dari tokguru ,terus tersembam x bangun2.Tu la..,sapa suruh bagi bola tanggung.kan dah kena smash.hahaha.
http://ijoks2009.blogspot.com/2009/08/badmintonumno-vs-tokguru.html

Briged Akhdor LR2 berkata...

malam tadi dalam berita tv bukan main lagi smash tok guru..mgkin sharizat g mengadu kat rais yatim...semak perut aku dgn berita tukang karut nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi