Rabu, 3 Ogos 2011

Hina Islam:Identiti SI laknat ini akan dibongkar..

Identiti Makcik Hajjah SItt Al-Wuzara Si Laknat Akan dibongkar!!!!


Siapa makcik ni yang menghina islam dengan penulisannya.Menurut sumber yang SK dapat dia adalah rakyat malaysia.Ini telah didedahkan oleh pihak Gaysec bagi membongkar siapakah Makcik Lahanat ni.

Bukan sekadar menghina islam, dia juga mengutuk kuat sesiapa saja yang turut membangkangnya.. berdasarkan apa yang telah diberitahu oleh pihak gaysec, mereka telah mendapat maklumat 100% tepat identiti sebenar makcik hajjah ini.. jadi sepanjang bulan ramadhan ini, gaysec (gay security team) akan menceritakan dan mengupas satu persatu identiti makcik hajjah sitt al-wuzara yang telah sekian lama dicari oleh pihak kerajaan, pemimpin-pemimpin islam dan pertubuhan-pertubuhan yang lain..

pada mulanya, blog makcik hajjah berjaya ditutup oleh penggodam yang tidak dikenali.. dia tetap degil dan mendirikan blog menghina islam yang kedua.Sk akan sentiasa memberi sokongan bagi mendedahkan siapa sebenarnya Makcik laknat ni..

Kepada sesiapa yang ingin mengetahui dan mengikuti pendedahan yang dibuat oleh gaysec ini, bolehlah mengikuti laman web gaysec.. identiti makcik hajjah akan dikeluarkan sedikit demi sedikit setiap minggu pada hari isnin (atas tujuan tertentu)..

Menurut maklumat yang Sk dapat juga.Makcik Lahanat ni ada kabel besar.Dia pun besar juga!!! sumber

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi