Khamis, 4 Ogos 2011

NAJIB ROSMAH FLOM AKAN REBAH


"PM Najib cukup dibenci oleh pegawai kerajaan, dek karenah bininya bernama Rosmah Mansor. Malah Najib cukup patuhdan setia dengan Rosmah Mansor.

Namun dalam politik UMNO Najib dan perdana menteri Najib semakin hari kian pudar dan segala keputusannya tidak memberi impak yang bagus kepada rakyat Malaysia. Najib dan Rosmah dikira "aset " atau barang yang perlu diletakan tanda hayat tamat tempoh guna pakai.

PM Najib (BN/UMNO) tercemar dengan rancangan jahat menupilasikan pengundi dengan memberi taraf warga negara Malaysia kepada bangsa asing. Bukti jelas dengan kerjasama Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan kerjasama dengan Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR).

Tujuannya hanya untuk menang dalam pilihanraya yang amat tidak adil di Malaysia. Sebab PM Najib BN/UMNO cukup takut menggunakan dakwat kekal atau celup cari dalam botol semasa hari mengundi.

Disarankan pada pakatan rakyat terutama pemimpin tertinggi PAS, DAP dan PKR menyemak dengan teliti pengundi dalam kawasan DUN dan parlimen. Terengganu kalah PRU12 berpunca dengan pengundi hantu atau pengundi yang ada duat tempat mengundi. Syabas Deris Jusoh.

Diucapkan ribuanterimakseh kepada jabatan IT PAS dan AJKnya membongkar kejahatan kerajaan BN/UMNO dalam kes rakyat asing berada dalam daftar mengundi dengan kerjasama Jabatan Pendaftaran Negara dengan SPR.

Cukup wajar kerajaan BN/UMNO dan PM Najib menggunakan dakwat kekal atau celup cari semasa hari mengundi. jika benar apa yang dikatakan oleh PM bagi mengatasi pengundi yang jadi hantu siang tajaan BN/UMNO.

Terbukti JPN dan SPR dijadikan keldai BN/UMNO. Taktik dan teknik PM Najib dan kerajaan BN/UMNO dalam memberi warga negara dan status pengundi kepada pendatang asing cukup merunsingkan dan berhadapan dengan bahaya besar dalam waktu jangka panjang.

Ramai ahli Parlimen BN, terutama UMNO cukup meluat dengan Najib dan Rosmah. Tapi takut untuk bersuara, malah ada suara sumbang dari UMNO sendiri mahukan Najib rebah bersama dengan Rosmah secepat mungkin.

Najib tidak takut dan tidak gentar. Malah Najib tidak akan letak jawatan walaupun sejuta tanda tangan dari puak UMNO. Ingat dibelakang Najib ada Rosmah.

Rosmah cukup cekal dan tiadak mudah tunduk kepada tekanan dari puak musoh terutama puak yang menentang secara senyap. Najib cukup berhati hati dengan TPMnya TS Muhyiddin Yassin dan gengnya .

Najib sebenarnya sudah patah sayap, Pengikut setia Najib ialah sepupumya DS Hishammuddin.

Najib bakal mengadakan pilihanraya secepat mungkin untuk mencari tapak yang kukuh. Diramaklan PRU 13 bakal diadakan selepas BAJET 2012.

Najib dan Rosmah tidak akan melepaskan kerusi PM dengan mudah. Rakyat cukup meluat dan benci kepada Najib dan Rosmah termasuk sepupunya.

Muhyiddin membiarkan Najib hanyut dengan 1 Malaysianya. Slogan 1 Malaysia adAlah ciptaan APCO/ISRAEL. Untuk rekod APCO adalah badan perunding dan penasihat kerajaan BN/UMNO dan PM Najib.

Ayuh kita menyeru kepada semua rakyat ynag boleh mengundi, UNDILAH PAKATAN RAKYAT PRU13. Kita mahu lihat Rosmah Mansor rebah bersama Najib.

1 ulasan:

otaklunyai berkata...

Apakah tidak ada satu akta yg tercatat didalam undeng-undeng negara untuk menghukum pemimpin yang melakukan pengkhianatan begini... Ini boleh dikira mendurhaka kepada Yang DiPertuan Agong... mana pakar2 undeng-undeng dan professor2 yang bijak-pandai... atau semua seronok menjilat...

Mulut menyeru rakyat agar patriotik dan cintakan negara tetapi pemimpin sendiri yang melakukan pengkhianatan kepada negara dan rakyat jelata... Dulu riuh kisah budak yang mempersendakan lagu negaraku... heboh satu dunia. Rupa2nya kita ada pemimpin yang menjadi diri dalam daging yg merupakan musang berbulu ayam. Mohon sembah Duli Yang Maha Mulia Tuanku untuk menghukum pemimpin yang derhaka ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Surah Hud ayat 15-16

15]
Sesiapa yang keadaan usahanya semata-mata berkehendakkan kehidupan dunia dan perhiasannya (dengan tidak disaksikan sama oleh Al-Quran tentang sah batalnya), maka Kami akan sempurnakan hasil usaha mereka di dunia, dan mereka tidak dikurangkan sedikitpun padanya.
[16]
Merekalah orang-orang yang tidak ada baginya pada hari akhirat kelak selain daripada azab neraka, dan pada hari itu gugurlah apa yang mereka lakukan di dunia, dan batalah apa yang mereka telah kerjakan.


- Pemimpin Yang Menipu Rakyat


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Arkib Blog

blogger sempoi